- Eshet Style - http://eshetstyle.com -

לבבות אבטיח קפואים

בימי הקיץ הכל כך חמים האלה שעוברים עלינו "לטובה"! כשכל חמש דקות הליכה ברגל נראות כמו נצח, ובמיוחד אם לצידך הולכת ילדה בת שלוש וחצי (שהולכת ממש לאט!!! ומידי פעם עוצרת לשוחח עם חיפושית או לקטוף עוד פרח ), כשהשיער תוך 2 שניות נראה, איך לומר, פחות אטרקטיבי (טוב, לפחות שלי!) – אין כמו להגיע הביתה למזגן ולכרסם נשנוש בריא, מרענן וכיפי שאפשר לשלוף ישר מהמקפיא!

אז הינה הם כאן, בדיוק בשבילך – לבבות אבטיח קפואים!!


רכיבים

אבטיח

לחיתוךחותכן עוגיות קטן/בינוני בצורת לב

להגשה  שיפודוני עץ / מקלות של סוכריות על מקל / קיסמי עץ רגילים


הוראות הכנה שלב, שלב



הפעם יש רק בקצר וקולע – פרסי פרוסות ישרות ועבות של אבטיח | צרי צורות לב עם חותכן עוגיות | תקעי על מקל/שיפודון | הקפיאי לשעה ותגישי בסטייל ככה פשוט!



ועכשיו לשלב של "כמה דברים לי אליך" –

חיתוך האבטיח – החלק היחיד שדורש פה בעצם הסבר, הוא איך לחתוך אבטיח לפרוסה ישרה בקלות. איכשהו תמיד היתה לי נטיה להסתבך עם זה… עד שלמדתי לעשות ככה – אני הופכת חצי אבטיח על משטח ישר (ונקי!) ופורסת אותו עם הסכין המעולה שלי (זו שסיפרתי לך עליה בפוסט האקססוריז הראשון) לפרוסות ישרות בעובי 1-2 ס"מ (כמו שפורסים לחם…). שימי לב שכל הפרוסה תהיה באותו עובי ושלא תהיה דקה יותר בקצה. אח"כ אני משכיבה כל פרוסה ויוצרת את הלבבות.

כמה זמן להקפיא – נתחיל בזה שאת לא חייבת להקפיא. גם לבבות קרים זה נהדר! אפשר להשאיר במקרר כשעתיים, מכוסה בניילון נצמד (יותר מזה, בעיני כבר מתקבל איזשהו טעם של "פרי שהיה במקרר" שאני די אלרגית אליו (אבל זו רק אני, ואני יודעת שאני קצת מגזימנית בקטע הזה…)

הקפאה של שעה עד שלוש שעות פשוט עושה פלאים – גורמת לאבטיח להיות כזה קראנצ'י ומרענן אבל עדיין לא ממש קפוא – בעיני זו האופציה הכי מעולה! (ואגב, גם אם סתם נפלת על אבטיח לא משהו…זה יעשה לו רק טוב)

הקפאה ארוכה יותר, ואפילו של כמה ימים – גם אפשרית. פה האבטיח ממש קופא ומתקבל מן קרחון אבטיח, שבשניות הראשונות קשה לנגוס בו ואח"כ הוא כיפי בהחלט. אנחנו אכלנו אותם ככה כמה ימים בכיף בבית, כל פעם שלפנו כמה לבבות מרעננים…

מה שכן – כדאי שתדעי שאחרי הפשרה של ממש – האבטיח נהיה לא כיפי בכלל. אז תזכרי שחייבים לאכול תוך כמה דקות מהרגע ששלפת מהמקפיא (אחרת, זה פשוט – לפח. כן נו, שלא תגידי לא ידעתי!)

אחסון במקפיא – כדאי לסדר את הלבבות במרווחים ביניהם (כדי שלא ידבקו אחד לשני) ואם שמים "קומה שניה" גם להפריד בנייר אפיה (כמו שעשינו עם הבראוניז ועם השוקולדים הקטנים והמושלמים משבוע שעבר).

צורות ואפשרויות1. אפשר לבבות קטנטנים (עם חותכן כמו שהשתמשנו ללבבות מלפפונים – זוכרת מהפוסט על ארוחת ערב לילדים?), ואז מספיק לתקוע גם קיסמי עץ רגילים. הילדים שלי היו מבסוטים מזה עד הגג! בילינו חצי אחרה"צ בלאכול לבבות אבטיח , במקרה הזה גם בכלל לא הקפאתי אותם | 2. אפשר גם לבבות גדולים יותר ואז לתקוע על שיפודון עץ או מקלות כאלה כמו של סוכריה על מקל (לי עוד נשארו כמה בבית מאז שעשיתי את הקייק-פופס למסיבת הרווקות המאוחרת, זוכרת?) | 3. וברור שאפשר גם לעשות כל צורה אחרת שמתחשק – אפילו "סתם עיגול" זה מגניב וגם חצי עיגול (פשוט לחתוך עיגול באמצע…)

מה שכן, צורה של כוכב פחות כדאי, כי השפיצים לא יישארו יפים ואז זה יראה לא משהו… | 4. עוד אפשרות זה לגוון עם פירות נוספים כמו קווי או אננס או לשלב ביניהם על שיפוד ולשלוח למקפיא. את יכולה לשלב גם ענבים בין צורה לצורה, כי ענבים קפואים זה לגמרי כיפי!

בקיצור, כרגיל, תהיי יצירתית, מה כבר יכול להיות – פירות חתוכים בצורות, קפואים או לא קפואים, הכל יוצא טעים!

אבטיח ובולגרית – מודה שאני איכשהו פשוט לא מצליחה באמת לאהוב את השילוב הכל כך מקובל הזה. אני אוהבת לאכול את הבולגרית לבד ואת האבטיח לבד אבל משהו בחיבור ביניהם פשוט לא עושה לי את זה!

בכל מקרה, אני יודעת שאני במיעוט… אז זו בהחלט יכולה להיות עוד אופציה ביחד עם לבבות האבטיח. אני הוספתי לכל לב גם עלה נענע וקוביית קיווי וזה יצא שילוב ממש חמוד! אפילו בדקתי מה קורה כשמקפיאים את האבטיח יחד עם הגבינה, והמסקנה היא שזה אפשרי גג עד שעתיים (אח"כ פשוט אי אפשר לנגוס בגבינה…)


לעוד שילוב קטן ומדליק עם אבטיחאת פשוט חייבת להציץ כאןאחת ההברקות (שלי)!

זהו להפעם.

אהבת? קיבלת רעיון? יש לך גם נשנוש מרענן לקיץ שבא לך לחלוק איתי? ספרי לי בתגובה, אשמח לשמוע!

ואם את עדיין לא רשומה לבלוג (יש מצב?) – זה בדיוק הזמן להכניס את כתובת המייל שלך במלבן פה למטה.

אז Stick Around,

ביי בינתיים

טליה

  [download_pdf headline="רשימת החלומות" text="לקבלת הרשימה במייל הכניסי כתובת דואר אלקטרוני" link="http://eshetstyle.com/wp-content/uploads/2016/08/test.pdf"][/download_pdf]