- Eshet Style - http://eshetstyle.com -

מסיבת רווקות מאוחרת

אין ספק שבשנים האחרונות, מסיבת רווקות, איך לומר, לא הייתה ברשימת האירועים האחרונים שלי… ובדיוק בגלל זה הייתי חייבת לעצור רגע עם הנושא הבא שהיה לי בתוכנית להיום ולחלוק איתך קצת הגיגים (מבדרים) מהאירוע.

חברת ילדות ממש ממש טובה שלי התחתנה! 

אני בעצמי, לא בדיוק חוויתי את חיי הרווקות בעידן המודרני (כבר סיפרתי לך שבעלי זה אותו אחד מגיל 20 אז…), אבל יש לי כמה חברות רווקות בגילי, ככה שאני יודעת (לפחות משמועה) שיש לזה גם צדדים לא פשוטים.

כמו למשל לקום מתי שבא לך בשישי ולקרוא עיתון בשקט, לישון לילות שלמים ו… סתם, אבל באמת, זה מובן. ולכן, כמו שכתבתי לה, לחברה שהתחתנה, מרגש אותי לא רק שהיא סוף סוף מתחתנת אלא גם זה שאני מרגישה שהיא עושה את זה עם הבנאדם הנכון! כי זה בכלל לא ברור מאליו.. בקיצור, מעט נסחפתי. סורי. אז רק נסגור את זה בשורה התחתונה שפשוט שמחתי והתרגשתי איתה ובשבילה 


תראי בתמונה איזו ברכה חמודה הכנתי לה. זה עורר התלהבות, לא הצריך משהו מיוחד שאין בבית ולקח ממש כמה דקות… ואת לא צריכה להיות בקבוצת "אימהות משקיעניות" כדי להצליח להכין כזו (ולא, אני לא בקבוצה הזו ).

על אותו עיקרון של חור עם מחורר וקשירת סרט אני עושה כל מיני דברים מדליקים (לילדים, לימי הולדת, לקישוט שולחן, אז… קחי רעיון).


מה יהיה פה הפעם?

כמה דברים שכנראה קורים רק במסיבת רווקות מאוחרת, או לפחות קרו אצלנו.. (תזכורת, גיל ממוצע 36)

כמה אבזורים שהכנתי לכבוד הכלה המיועדת שבא לי שתראי למקרה שגם לך יש מסיבת רווקות מאוחרת בדרך, וגם אם לא, אולי יתן לך רעיון למשהו אחר…

מתכון ל"קייק-פופס", שלב אחרי שלב. מה זה? זה הכדורים האלה שנראים כמו סוכריות שוקולד על מקל (וזה לא כדורי שוקולד כמו שחשבתי, אלא כדורי עוגה).
במקום להכין (בגזרת המתוקים למסיבה) קאפקייקס כמתוכנן, החלטתי ברגע האחרון לאתגר את עצמי ולנסות את זה בפעם הראשונה. החלק החיובי – יצא יפה וטעים וממש כל אחת יכולה!! החלק הפחות – סבלנות יש לך? רגע! לפני שאת כבר מוותרת, האמת – שלא הייתי חולקת את זה פה איתך לולא עליתי (ממש במקרה) על "שוס ההקפאה", שלגמרי מקל על כל הסיפור ומאפשר להכין את זה בשני שלבים. תאכלס, רק זה מה שגרם לי לרצות לעשות את זה שוב (כנסי ותראי בסוף המתכון "קייק פופס – סוכריות שוקולד על מקל").


התחלתי. כמה תובנות שלי מהמסיבה:

1. רק במסיבת רווקות מאוחרת השאלה שרצה הכי חזק בקבוצת הוואטס אפ היא: "עד איזה שעה המסיבה? אני צריכה לדעת עד מתי לשריין את הבייביסיטר".

2. רק במסיבת רווקות מאוחרת תהיה מישהי שתתפוס שינה של שעתיים על ספה (בסדר היו לה מלא תירוצים, היא ילדה לפני חודשיים, לילות לבנים וכזה.. אבל בכל, זאת מסיבת רווקות !!)

3. רק במסיבת רווקות מאוחרת השם של קבוצת הוואטס אפ השתנה יום אחרי ל"מחלקה גריאטרית-נשים" כי כל אחת התעוררה והדבר הראשון שכתבה זה שמתפוצץ לה הראש / שהיא מפורקת / שהלכו לה הגב והרגליים…

4. אבל רק במסיבת רווקות מאוחרת שלנו (ולמרות שהיא מאוחרת) נגמרו כל בקבוקי האלכוהול בניגוד לכל הציפיות  כי אחרי הכל אנחנו אולי לא בנות עשרים אבל בהחלט מרגישות ככה ואנחנו חולות על מסיבות וחגיגות! ואפילו יותר מפעם, יודעות ליהנות, לנצל ובעיקר להעריך, כל רגע של בילוי (בלי הילדים)!


מה הכנתי לכלה המיועדת?

שמלה לבוקר המסיבה: חברה מעצבת (חייבים לפחות אחת כזו ועדיף כמה) הכינה גרפיקה מגניבה להדפסה. מודה שהיה לי משהו אחר בראש, ואמרתי לבנות שהכיתוב בוטה מידי לטעמי, אבל אז מייד ננזפתי בבוז שזו מסיבת רווקות ולא בת מצווה ושמאז שהתחתנתי דברים השתנו. מה יכולתי לומר? יש בזה משהו…

ואחרי שהדפסתי את הגרפיקה על הגופייה, שדרגתי אותה לשמלה.

מה ואיך? את ההדפס עשיתי על "גופיית חיילים" לבנה מידה L של גברים (כדי שתהיה "לוס" ומעט ארוכה, כמו שמלת מיני) ותפרתי למטה בחוט ומחט טול לבן בשתי שכבות.. ובסוף גזרתי באלכסון (מימין ומשמאל לכיוון האמצע) רק מקדימה, שיהיה קצר מקדימה וארוך מאחורה.

כובע קש מקושט: באותו טול לבן + פרח (והייתה גם הינומה קטנה שהכנתי לאחריי שתשקע השמש..) ולניצול אחרון של הטול הלבן, קישטתי גם את הכיסא שלה לשולחן ארוחת הבוקר.

ברור שהיום יש מיליון אפשרויות לקישוטים כולל אפילו ממש למתג את כל האירוע. אבל רציתי רק להראות לך, כמה שלפעמים בכל כך מעט (סה"כ בעיקר טול לבן) אפשר לעשות בקלות כל כך הרבה (כן, טוב, חוץ מעניין התפירה שאולי מעט יותר מסובך…)


ולפני ה"קייק פופס", חייבת עוד מילה. יש משהו בבילוי עם חברות ילדות אמיתיות מפעם, שגורם לך להיזכר בהמון זיכרונות, בדברים מצחיקים…וגם בתכונות שכל כך מאפיינות אותך שאפילו את כבר שכחת שקיימות בך. כי כזו את זכורה בעיניהן. אם יש לך חברות כאלה שמזמן לא פגשת, כדאי לך להרים טלפון וליזום מפגש בנות. זה באמת זמן איכות!


לסיום, מתכון ל"קייק פופס – סוכריות שוקולד על מקל", שלב שלב + "שוס הקפאה" שמקל על כל התהליך. כנסי ללינק. את חייבת לנסות! זה לא רק למקצועניות 🙂

פעם הבאה, אני חייבת לסגור לפחות חוב אחד עם חברותיי בפייסבוק שדרשו מתכונים של מה שראו בתמונות שהעליתי… ואח"כ – אני חוזרת לתכנון המקורי ומתחילה כבר לספר לך על האקססוריז היומיומיים שלי במטבח.

ואם במקרה עדיין לא נרשמת, תכניסי e-mail פה למטה ותעקבי אחרי הבלוג שלי 

אז Stick Around

ביי בינתיים,

טליה