- Eshet Style - https://eshetstyle.com -

החברה המרגיזה רוצה לגלות לך סודות

נכון שיש את החברות האלה שהן גם עובדות, וגם אימהות (במקרה המרגיז, ליותר מילד אחד), ועדיין, הכל אצלן תמיד נראה יפה כזה, מתוקתק ומאורגן.

ואז – אחת מהן, מעלה לפייסבוק תמונה שלה עומדת במטבח עם איזו מנה, או גרוע מזה, ארוחה שלמה, שנראית מהמם, ממש כאילו נלקחה מקטלוג של "דרך האוכל".

ואת רואה את התמונה, וגם עושה לייק אבל בלב מתעצבנת ואולי אפילו ממלמלת איזו קללה ולא מבינה איך? איך יש לה זמן להשקיע ככה?

ובעיקר מאיפה לעזאזל היא יודעות לעשות את הדברים היפים האלה, ומה זה בכלל האוכל הזה שבתמונה? ובלי קשר, מאיפה הגופייה שהיא לובשת?

חייבת להודות, איכשהו בשנים האחרונות, אני מידי פעם, יכולה להיכנס לקטגוריה הזו – של החברה המרגיזה.

אבל זה לא תמיד היה ככה, באמת שלא, פשוט נהייתי כזו לאט לאט, כל פעם קצת.

ויש לי כמה חברות, מספיק כנות, שאחרי שהן מפרגנות לי מכל הלב, ואחרי שהן מבררות מאיפה בדיוק השרשרת והגופייה שבתמונה, הן אומרות לי בפרצוף שאני סה"כ פשוט מרגיזה.

חלקן אימהות רק לילד אחד או בכלל רווקות (כלומר לא אימהות), והן עדיין טוענות שהן לא מוצאות זמן לכלום כבר עכשיו, ובטח שלא לבישול.

ואם כבר בישול אז "משהו פשוט", הן אומרות, "לא כמוך" ובכל מקרה "זה אף פעם לא יוצא לנו יפה כמו אצלך".

ולמרות שאני מנסה להסביר שהגופייה שבתמונה סתם פשוטה מאיזו חנות לא מוכרת, וזו השרשרת שעושה את כל ההבדל… ושהמנות שצילמתי זה ממש בקטנה ולא מסובך, שזה רק נראה יפה ושאפשר אפילו בלי מתכון. אני רק מרגיזה אותן יותר…

אז במקום להרגיז – אני רוצה לשתף אותך ולהסביר שכל אחת יכולה לעשות את כל המנות היפות שאני מכינה!

שתדעי, שהבלוג הזה לא יהיה בלוג רק על אוכל ומתכונים. אז גם אם את לא חובבת מטבח מושבעת, ולא מאלה שאוהבות להסתובב בחנויות כלי בית ולקרוא מתכונים בכיף שלך – אשמח אפילו יותר אם תעקבי אחרי הבלוג שלי.

וכשכן אתן מתכונים, תמיד אשתדל להראות לך, כמה שבקלות ובפשטות אפשר להכין ולבשל אוכל טעים ולהגיש אותו מהמם ובסטייל גם מבלי להיות מקצוענית במטבח ומבלי לבזבז את כל הזמן שגם ככה אין לך!

אז על מה אכתוב? אשתף פה ב"סודות שלי" (שהם הכי לא סודות), ובכללים שיש לי עם עצמי, ויש לי מ-ל-א (נו, בכל זאת עורכת דין…), בתחומים של העשייה הקטנה והיומיומית שלי, שאני כל כך אוהבת:

כאמא לשלושה זאטוטים; כמי שאוהבת לתקתק ולעשות הכל מהכל; כמי שאוהבת להתארגן לכל דבר מראש ולעשות מיליון רשימות; ככזו שמטורפת על בישול ואירוח (אבל בעיקר דברים פשוטים, גם אם הם לא נראים.. וזה כל העניין); כמי שאוהבת לעשות שופינג בזול (ועדיין תמיד תוהים מאיפה) ועל עוד כל מיני דברים, נראה מה יבוא…

מה שלא יהיה הנושא, אני כזו שאוהבת תאכלס ושבד"כ לא שופעת בסבלנות ולכן – אשתדל לכתוב תמיד עם שורה תחתונה (עצה, מתכון, טיפ, המלצה או רעיון – העיקר שיהיה משהו שתוכלי לנסות או לפחות לחשוב עליו).

מה שבטוח, זה שהחברות שלי שתמיד שואלות, יוכלו לקבל פה בבלוג את כל התשובות…

אני מקדישה את הבלוג הזה באהבה בראש ובראשונה לכל אותן חברות שלקסיקון האירוח שלהן עדיין תקוע אי שם בשנות התשעים כשהיינו מכינות סלט פסטה קר ופשטידת פצפוצי אורז בכל הזדמנות (באמונה מלאה שמכאן תבוא הישועה 🙂 ).

ולהיום לנסות בבית – דקה לפני שנגמר הקיץ ויש עוד שארית של גלידה במקפיא – רעיון ל"ספידי קינוח" של גלידה (הוראות הכנה בלינק למטה, ממש עוד כמה שורות).

רק לפני סיום, טעימה קטנה מ"מה בקנה" לפוסטים הקרובים (לא מבטיחה שבסדר הזה):

1. רשימת ה"אקססוריז" היום יומיים שלי במטבח;

2. כללי ה-picking שלי בקניית בגדים בחנויות הכי פשוטות;

3. יום הולדת קטנה וורודה;

נשמע לך מעניין? אז עדכני אותי ב-e-mail שלך פה למטה ותעקבי אחרי הבלוג שלי ♥, שלא תפספסי!

באמת ששיחקת אותה שקראת עד כאן.

וכמובטח, אסיים ברעיון ל"ספידי קינוח" של גלידה, טעים ומרשים (כנסי ללינק), שאם תרצי, אפשר שכל המרכיבים יהיו קנויים (ואפשר שלא, לבחירתך). תאכלס, זו בעצם רק צורת הגשה יפה של גלידה… (אבל אל תגלי, זה אחד מהסודות שלי).

אז- Stick Around

ביי בינתיים,

טליה