- Eshet Style - https://eshetstyle.com -

שוקולדים שמחים – עיגולי שוקולד עם שאריות ממתקים

הם יפים, מדליקים, צבעוניים וכמובן טעימים! כל מה שצריך זה שוקולד, מיקרו ושאריות של ממתקים. זהו. תוך רבע שעה (כולל זמן קירור) הם מוכנים! (לא מאמינה? בסוף יש גם סרטון הכנה )

כיף להכין אותם לבד או עם הילדים ואפילו הילדים יכולים להכין אותם לגמרי בעצמם…

ואם את לא רוצה לחסל הכל לבד, קחי צנצנת מלאי אותה בשוקולדים ותני מתנה למישהו שאת אוהבת


כרגיל, נתחיל בסיפורון? את ברצלונה אני כידוע מאוד אוהבת ומגיעה אליה שוב ושוב. בכניסה לשוק הבוקריה הידוע, יש דוכן גדול של ממתקים עם המון שוקולדים וביניהם גם עיגולי שוקולד ענקיים וצבעוניים! (שכנראה רק פראיירים קונים. כן כן, גם אני ביניהם… כשאני עם הילדים ). בקיצור, מכאן נולד הרעיון>>

בתמונה למעלה – ההשראה – דוכן שוקולדים בשוק הבוקריה, ברצלונה


רכיבים (ל-12 עיגולים בגודל תחתית מאפינס)

שוקולד מריר (חבילה של 100 גרם)

שוקולד חלב (חבילה של 100 גרם)

צימקאו מריר (קוביה גדולה. לא יודעת מה זה? הכל טוב. הסבר בסוף. ניתן להשיג באגף האפיה בכל סופר. אם אין, תוסיפי עוד 2 שורות שוקולד מריר)

שאריות ממתקים (אני השתמשתי בשברי עוגיות אוראו, לוטוס, בייגלה ועדשים צבעוניות – אבל שימי מה שמתחשק!)

אביזרים – תבנית מאפינס מסיליקון


הוראות הכנה, שלב שלב

הפעם כמובן שיש רק את הגרסה הקצרה –



בקצר וקולע – שברי את השוקולדים לקוביות והכניסי לקערה (יחד עם הצימקאו, אם יש) | המיסי במיקרו עד למרקם של קרם (כל פעם לחצי דקה וערבבי. כך תמנעי מחימום יתר) סה"כ כ-2 דקות | שימי שתי כפות שוקולד במרכז כל שקע בתבנית מאפינס (ליצירת שכבה של כסנטימטר וקצת) | תקעי בפנים שאריות של ממתקים מכל מיני סוגים | הכניסי למקרר על משטח ישר להתקשות (לפחות 10 דקות ועדיף יותר) אין צורך לכסות | חלצי מהתבנית ותגישי בסטייל – ככה פשוט!




אז הגעתי ל"שלב של כמה דברים לי אליך" –

המסת השוקולד – חשוב לא להמיס את השוקולד בפעם אחת ארוכה כי הוא עשוי להישרף וזה לגמרי מבאס. אז כל פעם שימי לחצי דקה, תערבבי קצת (גם אם נראה לך שהשוקולד בכלל לא נמס..) והכניסי שוב. אנחנו רוצות מרקם של קרם אבל לא מידי נוזלי

צימקאו – מה זה בכלל? זו הקוביה הגדולה בתמונה למעלה. כבר דיברנו עליו בעבר וסיפרתי לך שגם אני לא ידעתי מה זה עד לא מזמן. מדובר בעצם בתחליף שוקולד פרווה (שמשתמשים בו הרבה בחברות קייטרינג להכנת קינוחי פרווה). אז למה אני רוצה אותו כאן? הוא פשוט מוסיף להתייצבות המהירה של השוקולד ולכך שהוא יימס פחות מהר אחר כך. זה לא חובה, אבל זה כדאי. אם אין לך. הוסיפי עוד 2-3 שורות של שוקולד והכיני את העיגולים בשכבה עבה מספיק כדי שלא ימסו

התקשות – אז בעקרון אפשר אפילו לזרז את ההתקשות אם תכניסי למקפיא (רק שאת צריכה לפנות מקום ישר בו תוכל התבנית להיכנס). ובמקרר קירור ל 10 דק מספיק כבר כדי להוציא אותם מהתבנית (אם את בעניין של לפנות מקום… ואם לא, את יכולה להשאיר בתבנית לא מכוסה גם כמה ימים, לא יקרה כלום)

אחסון – לשמור בקופסה/צנצנת סגורה במקרר או במקפיא (ות'כלס כשלא חם, אפשר גם בטמפרטורת החדר). אין בעיה לשמור הרבה זמן. מה שכן, אם את שומרת במקפיא, שימי לב לתת להם כמה דקות בחוץ לפני שאת נוגסת (אם חשוב לך לשמור על שיניים שלמות )

וכמו שכתבתי לך בהתחלה, זה לגמרי משהו שמושלם לשים בצנצנת ולתת במתנה. ובגלל שזה כל כך פשוט ומהיר, זה לגמרי סוגר פינה גם אם מזמינים אותך ברגע האחרון


שינויים ויצירתיות – כמובן כמובן שאת יכולה לעשות כאן לגמרי מה שמתחשק לך! כמו תמיד והפעם עוד יותר – אני כאן רק כדי לתת לך רעיון ואת, תהיי יצירתית! החל מסוג השוקולד (רק מריר/רק חלב או בכלל לבן) ועד לכמות וסוג התוספות. פשוט עופי עם הדמיון (ועם מה שיש בבית…)

נדמה לי שמיותר לציין שהכל כמובן ייצא טעים נכון?!


וכמובטח – טה דה! סרטון הכנה>>


זהו להיום.

הכנת? חזרי לספר לי פה למטה בתגובות. כבר סיפרתי לך מזמן שזה עושה אותי שמחה

אז Stick Around,

עד הפעם הבאה…

טליה


מחפשת עוד רעיונות מתוקים, צבעוניים ופשוטים לילדים? הינה כמה תזכורות –

רשימה שלמה של המון רעיונות מתוקים (וקלים ל הכנה!) ליום הולדת


מקלות עוגיה מצופים