- Eshet Style - https://eshetstyle.com -

תותים – זה הכל !

כל כך יפה, כל כך טעים, פשוט ככה – רק תותים! 

לפעמים לא צריך לעשות כלום ועדיין, התוצאה – מושלמת!

ברגע שהתחילה עונת התותים ידעתי שאני רוצה לכתוב לך על צלחת התותים הזו שלי… ועכשיו עם הסילבסטר בפתח, חשבתי שזה מומנטום מצויין! כי מה יותר מושלם לערב הסילבסטר מצלחת תותים, לצד שמפניה ושברי שוקולד מקושטים שהכנת בעצמך ברגע? (כן טוב, צריך אולי גם איזה מישהו שם ליד…?!)


רכיבים

תותים  בעיקרון זהו!!

אם בכל זאת יבוא לך לשדרג, תצטרכי עוד דבר או שניים (תראי בהמשך…)


הוראות הכנה שלב, שלב –  הפעם יש רק בקצר וקולע – לשטוף | לייבש | לחתוך את העלים (ישר) | להניח במרווחים שווים, כמו חיילים


ובכל זאת, איך לא (את יודעת שאני לא יכולה בלי) גם הפעם, "כמה דברים לי אליך"

 לחתוך ישר – שימי לב כשאת חותכת את העלים, אם יש חלק לבן, תחתכי גם אותו (בלי להתקמצן) והכי חשוב, תחתכי ישר! ככה שלתות יהיה בסיס רחב ויציב לעמוד על הצלחת. תניחי במרווחים שווים וכמה שאפשר בלי להזיז את התותים על הצלחת. ואם הזזת, תקפידי לנגב עם אצבע עטופה בטישו את הלכלוך האדום שנוצר על הצלחת בין התותים… (הדבר הקטן, זוכרת?)

כשאני מארחת – אפילו כמה שעות מראש, אני שוטפת, מייבשת חותכת ומסדרת את התותים על צלחת ההגשה, מכסה בניילון נצמד ולמקרר. איזו צלחת הגשה? ברור שכמו תמיד, הצלחת האהובה עליי ביותר  המלבנית הלבנה שמתאימה לכל דבר (זוכרת שכתבתי לך עליה בסוף הפוסט הזה?)


נכון שזה מושלם גם ככה, אבל אם בכל זאת בא לך, הנה כמה אפשרויות לשדרוג –

אבקת סוכר – פשוט לפזר עם מסננת קטנה אבקת סוכר מלמעלה, ממש שניה לפני הגשה. משדרג גם את המראה וגם את הטעם.


קצפת/קרם וניל – הישן והקלאסי תמיד מנצח (לקצפת – תקציפי שמנת מתוקה עם 2 כפות אבקת סוכרלקרם וניל – תקציפי שמנת מתוקה + 2 כפות אבקת אינסטנט פודינג וניל (כמו זה שהוספתי לסופגניות).

אם בא לך לשחק אותה קונדיטורית, אז את הקצפת או הקרם וניל תעבירי לשקית זילוף ותזלפי צופצ'יק קצפת בקצה של כל תות (או אחד כן אחד לא. גם יוצא מדליק). אם אין לך שקית זילוף ורק השם מלחיץ אותך, את כבר זוכרת… קחי שתי שקיות סנדוויץ' אחת בתוך השניה ותחתכי את השפיץ עם מספריים.

אגב, כשאני מארחת, אני מכינה את הקצפת/הקרם וניל יום קודם, מעבירה לשקית זילוף (בלי לחתוך את השפיץ) ומשאירה במקרר… (כל מה שאני יכולה לעשות מראש אני עושה!)


שבבי שוקולד – מעל הקצפת או הקרם וניל. קחי סכין + חצי חבילת שוקולד מריר (אני משתמשת בשוקולד פרה מריר רגיל של עלית). תגרדי עם הסכין את השוקולד (יצאו כמו גילופים קטנים של שוקולד) או שאת יכולה לגרד בפומפיה. ואז פשוט קחי את שבבי השוקולד שיצאו ותפזרי מלמעלה…


שברי שוקולד מקושטים שהכנת בעצמך – זה כבר שדרוג של ממש. יכול להיות בנוסף לקצפת או במקום. זה לא חובה בכלל, אבל מהמם ושווה להכיר גם בלי קשר לתותים. שברי שוקולד (עם אגוזים, שקדים וחמוציות או כל דבר אחר שבא לך…) הכי קל בעולם! ונראה סופר מקצועי! את השברים אני פשוט מפזרת בבלאגן ברווחים בין התותים. יוצא מדהים! לא?

הוראות הכנה של שברי השוקולד – כאן

הצלחת הזו, עם השדרוגים או בלעדיהם, תמיד כיפית, תמיד יפה ותמיד נותנת לי פתרון מושלם לקינוח בלי מאמץ! (וגם בלי עוד צלחות וכפיות…) אז קדימה, נצלי את עונת התותים!!


בא לך לקבל עדכונים ממני ישר למייל? הכי בכיף! רק תכניסי e-mail במלבן פה למטה איפה שכתוב "עקבי אחרי הבלוג שלי" ואני אדאג לעדכן אותך בכל פעם שאני מעלה פה משהו חדש…


שיהיה לך יום מתוק ואדום  ובואי נרים כוסית שמפנייה לחיי השנה הבאה! 

אז Stick Around

ביי בינתיים,

טליה