טיפ בסטייל | פרקטית | דפי הוראות
talia
|
05.01.2017

זה טיפ לא ממש "סקסי" בשום צורה… אבל הוא פשוט פרקטי! וכזכור, הבלוג הזה פה גם בשביל הדברים הקטנים של היום יום (אפילו אם אין איזו תמונה יפה ליד )

לא יודעת איך אצלך, אבל ככה זה היה אצלי – כל פעם כשהייתי קונה מוצר חשמל חדש הביתה, המוכר היה מספר לי בחנות על כל מיני פונקציות מתוחכמות ותוכניות אוטומטיות שיש לו… ובסופו של דבר אחרי חודש חודשיים אצלי בבית, חוץ מהשימושים הרגילים, הייתי שוכחת איך להפעיל את כל התחכומים. שלא לדבר על ייאוש טוטאלי אם הייתה נדלקת בו איזושהי נורית של תקלה.

ואז לפני שנתיים, עשיתי שיפוץ גדול בבית, שכלל גם כמה מכשירי חשמל חדשים "על הדרך", כמו תנור ומקרר והחלטתי עם עצמי שאין מצב שזה קורה גם איתם! אז מצאתי פתרון פרקטי!


הינה מגיע הטיפ –

אני שומרת את דפי ההוראות השימושיים של כל מוצר במקום נגיש, קרוב אליו, שיהיו לי ב"שלוף"


למשל, את דפי ההוראות של התנור שלי שמתי במגירה שמתחת לתנור. מה שגורם לי להשתמש בתוכנית האוטומטית של הפעלה וכיבוי של התנור! (אני פשוט כל פעם מחדש שוכחת על מה לוחצים…) ככה אני יכולה לנצל את הזמן לבישולים גם כשאני לא בבית (ואת יודעת שאני אוהבת להיות יעילה!)

(אני משתמשת בזה בעיקר כשאני מכינה את העוף השלם במלח ועוד כל מיני דברים בסגנון… שיחסית מצריכים הרבה זמן בתנור ושגם לא יקרה כלום אם יישארו בתנור החם אחרי שייכבה…)

גם את דפי ההוראות של המקרר החדש שלי אני שמה במגירה שהכי קרובה אליו, וככה כשנדלקות לי כל מיני מנורות על המסך המתוחכם שלו אני לא מוצאת את עצמי בהמתנה לשירות לקוחות… אלא פשוט פותחת את העמוד המתאים בדפי ההוראות ופותרת את העניין בעצמי (ויש לציין, מרגישה הכי אלופה!)

(אותו דבר גם עם המזגן, המדפסת, מכונת הכביסה ו… נו טוב, הבנת את העיקרון)

אז אם יש לך כבר היום מושג איפה דפי ההוראות של המכשירים שלך – קומי רגע (אבל עכשיו, לא מחר) תלשי את העמודים הרלוונטיים ופשוט תניחי אותם ליד.

ואם אין לך שמץ של מושג, תזכרי ליישם אחרי הקניה הבאה…

מציעה לך לאמץ ()

דברו איתי, בשביל זה אני פה