טיפ בסטייל | ילדים | אמבטיית שלוקים
talia
|
10.08.2016

"אמבטיית שלוקים" זו מן המצאה כזו שלי שהגיעה פעם בשעת משבר, בטח באיזה יום שהייתי חייבת לתקתק אמבטיות ממש בזריזות והקטנה החליטה להתמרד. אני כבר לא זוכרת… בכל מקרה מאז זה נכנס אצלנו בבית "למערכת".

מה זה אומר? בדיוק כמו שזה נשמע – אוכלים שלוקים באמבטיה!

מידי פעם (אם הילדים מתנהגים יפה…) כצ'ופר, אני מרשה להם לאכול שלוקים באמבטיה. טוב לאחרונה, האמת שזה נהיה ממש מן הרגל שכזה. תוך כדי המשא ומתן על תכנון הלו"ז של אחרה"צ וההחלטה האם האמבטיה היא לפני או אחרי האוכל – "אז אם נעשה אמבטיה עכשיו את תרשי לנו אמבטיית שלוקים"? כזה מן…

כמובן שיש לי כלל – רק כשהילדים כבר ערומים ויושבים בתוך האמבטיה, אחרי שפרמתי לקטנה את הצמות – רק אז אני מחלקת להם את השלוקים! (טוב את יודעת שאני אוהבת כללים…)

זה מעולה כשאני ממש ממהרת או שסתם בא לי לסגור את הערב זריז כי מיציתי את היום (לא יודעת אם זה החום, השלושה ילדים או החופש… אבל זה משהו שקורה לי לא מעט לאחרונה )

בקיצור, הילדים מתים על זה! אז תכלס, למה לא? חברה טובה עם  ילד "סרבן מקלחת" התקשרה לפני כמה ימים להודות לי שהטיפ הזה פשווט שדרג לה את החיים! אז אמרתי שאני חייבת להעביר את זה גם אליך. תנסי ותעדכני?!

*ואם אין לך בבית, זה הזמן לקנות חבילת שלוקים גדולה, לשמור בארון וכל פעם להכניס כמה למקפיא… אצלי, כמו שאת כבר יודעת מ"רשימת הקפואים שלי", יש כמה שלוקים קבוע במקפיא, כל השנה!

דברו איתי, בשביל זה אני פה