טיפ בסטייל | מטבח | קצפת קוקוס
talia
|
20.07.2016

זו הברקה שעליתי עליה בתקופת התותים, פשוט החלטתי שבמקום תותים עם קצפת רגילה אני אעשה קצפת בטעם קוקוס! והייתי מקציפה שמנת מתוקה יחד עם קרם קוקוס וזה היה להיט. מאז הבנתי שאפשר בעצם להקציף קרם קוקוס אפילו בלי כלום!


2 דברים חשובים1. להשתמש בפחית של קרם קוקוס (שימי לב שכתוב cream ולא milk) שיהיו בו לפחות 17% שומן | ו- 2. לשמור את הפחית במקרר לפחות כמה שעות (אם היא לא תהיה במקרר לא תוכלי להקציף! מניסיון…)


אז מה עושים? אם את רוצה ממש קצפתאפשרות אחת – לפני שאת פותחת, תנערי טוב את הפחית, תוסיפי כף אבקת סוכר (או פחות או בכלל לא, לפי הטעם) ופשוט תקציפי במיקסר כמו שאת מקציפה שמנת | עוד אפשרות – במקום אבקת סוכר להוסיף כף או שתיים של אינסטנט פודינג וניל, זה עושה את זה ממש קצפת סמיכה אבל גם משנה מעט את הטעם…

אם את רוצה מן קרם קוקוס ואפילו בלי מיקסר – הכי חשוב! אל תנערי את הפחית לפני שאת פותחת. אחרי שפתחת, קחי בעדינות בעזרת כף רק את החלק הסמיך שהצטבר בחלק העליון של הפחית (בלי הנוזלים מתחתיו), העבירי לקערית, הוסיפי כפית אבקת סוכר או פירורי נשיקה לבנה ופשוט ערבבי בזריזות עם מזלג או קשקשן (זה יוצא במרקם בין קרם לקצפת)

אגב, אם את טבעונית או שומרת בשר/חלב זה אחלה פתרון ל"קצפת"

ולסיום – אם תגישי את השוקולדים הקטנים והטעימים האלה, בתוך קערית קטנה של קרם הקוקוס הזה – תקבלי קינוח אישי בצ'יק שהוא לא פחות מ – מ ו ש ל ם!

דברו איתי, בשביל זה אני פה