טיפ בסטייל | ילדים | גבינה וורודה
talia
|
28.08.2016

לקראת החזרה לביה"ס ותחילת עונת "הכנת הכריכים" לילדים… (מי היה מאמין שיבוא יום ואני אוציא מהפה את המילה כריך ככה בטבעיות?! כי מה לעשות, אצל הילדים אין סנדוויץ', יש כריך. ככה זה )

נזכרתי, שאני כבר מזמן רוצה לשתף אותך בגבינה הוורודה שאני מכינה לפעמים לבת שלי והיא פשוט עפה על זה! טוב, סיפרתי לך ב"יום הולדת וורודה בקטנה", שהבת שלי בגיל כזה שהיא אוהבת הכל ב"וורודי". אבל האמת, שגם הבן שלי ממש התלהב! כי מעבר לזה שהצבע מדליק, זה גם באמת טעים!

אז איך להכין

תערבבי גבינה לבנה או גבינת לאבנה עם מעט שמן זית (וטיפונת מלח, אם רוצים) ותוסיפי את הצבע הוורוד הטבעי של הסלק

איך להוסיף את הצבע הוורוד? תגרדי מעט סלק חי (וקלוף) בחלק הצפוף של הפומפיה ואז, יש לך 2 אפשרויות:

1. תכניסי את הסלק המגורד לקערית הגבינה ותטחני מעט עם טוחן ידני (כדי שלילדים חלילה לא יהיו חתיכות!) או –

2. תתני לסלק המגורד לנוח 5-10 דקות בקערית נפרדת ואז תסחטי אותו עם היד מעל קערית הגבינה ותערבבי עם כפית (כלומר, פה את משתמשת רק במים הוורודים של הסלק, מבלי להכניס אותו פנימה).

ות'כלס, אם יש לך סלק מוכן שקנית בסופר בוואקום, את יכולה גם פשוט לשפוך מעט מהמים שלו שהצטברו באריזה


מבחינת כמויות – מספיקה כפית אחת של סלק/מי סלק, כדי לתת צבע וורוד חזק לגביע שלם של גבינה. ככה שאפשר לשחק עם זה לפי הצבע הוורוד שאת רוצה לקבל…

בארוחת ערב של כיף לילדים, נתתי להם לזלף בעצמם גבינה וורודה על המלפפונים… הם ממש נהנו וכל הגבינה והמלפפונים חוסלו ברגע! ולא, בתמונה זה לא הם זילפו את הגבינה . אגב, אם גיחכת לעצמך ותהית למה נדמה לי שיש לך כוח להעביר עכשיו את הגבינה לשקית זילוף – כנראה שפספסת את הטריק שעושה את זה כל כך פשוט!  תציצי כאן

בקיצור – אם יש לך ילדים קטנים, ובעצם גם אם לא… מציעה לך לאמץ ()


ובאותו עניין, כמעט אותו דבר אבל מתוק – מכירה את הטיפ שלי "קרם וורוד"?

קרם וורוד בלי צבעי מאכל

דברו איתי, בשביל זה אני פה