טיפ בסטייל | פרקטית | פתקיות במקפיא
talia
|
14.06.2016

אז כמו שסיפרתי לך, אני אוהבת לשמור כל מיני "הפתעות" במקפיא… בעיקר עוגות ומאפינס מכל מיני סוגים (אח"כ אני מפשירה אותם על השיש כמה שעות וזה טעים כאילו שאפיתי עכשיו… אף אחד לא מנחש!)

בכל מקרה, לפני שאני מכניסה למקפיא, אני עוטפת אותן בנייר אפיה או נייר כסף ואז סוגרת בשקית. עד לא מזמן, מרוב "הפתעות שכאלה" שכולן נראות אותו דבר מבחוץ, הייתי צריכה לפתוח כל פעם ולהציץ כדי להיזכר מה יש לי (וגם אז לא הייתי סגורה תמיד על מה זה מה…)

לאחרונה עליתי על פתרון מעולה, שהוא כל כך מתבקש שבאמת לא ברור לי איך לא עשיתי את זה קודם. אני פשוט כותבת על פתקית ומניחה אותה על הנייר כסף/האפיה לפני שאני מכניסה לשקית וככה אני רואה מבעד לשקית מה כתוב.

אני כותבת עם טוש על "תחרת נייר", כזו שאני שמה מתחת לצנצנת העוגיות שלי, או על חתיכת נייר אפיה (בקיצור, על מה שיש לי הכי נגיש…) והאמת שמאז שעליתי על זה, כמו שאת מכירה אותי, כבר יש לי ב"שלוף" מלבנים קטנים של נייר אפיה מוכנים ומחכים שרק אכתוב עליהם משהו וטוש יש לי בכל מקרה תמיד במגירה במטבח, ככה כשהכל מוכן ב"היכון" אני לא מתעצלת לכתוב… (קצת כמו שכתבתי לך על המדבקות כשאני עושה סדר בארונות הילדים). מציעה לך לאמץ ()

ואם את תוהה מה עוד יש לי תמיד במקפיא… כנסי לרשימה המלאה

דברו איתי, בשביל זה אני פה