טיפ בסטייל | Baby | כוכבי
talia
|
22.05.2018

אם יש לך תינוק מגיל 3 חודשים ומעלה (או יש לך חברה כזו או שאת בדרך להיות אמא…) – הטיפ הזה הוא במיוחד בשבילך! הכוכב הצהוב והחמוד הזה היה המתנה הקבועה שלי לכל חברה שילדה אחריי… הוא אדיר והוא היה חלק מחיינו שבע שנים ברציפות! אני חייבת לו הרבה!


זה אמנם טיפ קצת חריג בנוף של הבלוג, אבל מידי פעם "מתפלק" לי אחד כזה… כי לפני הכל, אני אוהבת לשתף אותך בכל דבר מועיל! ו"כוכבי" היקר הזה ללא ספק הועיל לי הרבה 

אז מיהו "כוכבי"?

מדובר בכוכב מפלסטיק (של חברת TOMY) שמגיע עם רצועה שמאפשרת לתלות אותו על דופן מיטת התינוק או הלול. הוא מאיר ומנגן מנגינת "לילה טוב" (בשלוש אפשרויות) ובו זמנית מקרין שקופיות חמודות על התקרה למשך 5 או 10 דקות (לבחירתך…)

איך לגרום לתינוק להירדם לבד_כוכב מנגן_הבלוג של טליה הדר (צילום: טליה הדר)

אצלי בבית, כל ילד ברגע שהגיע לגיל 3 חודשים, קיבל את "כוכבי" להתייחדות… כלומר, זמן איכות איתו, לבד בחדר חשוך, כל ערב לפני השינה (אבל רק בערב ורק לפני השינה!)

המנגינה של כוכבי ביחד עם הציורים החמודים שהתחלפו על התקרה היו מרגיעים את ה-baby ומכניסים אותו ל-mode של שינה והכי חשוב, כוכבי בעצם לימד את הילדים שלי להירדם לבד!

(עם הילד הראשון אפילו הייתי לוקחת את "כוכבי" איתנו לחופשות… עם היתר כבר התקמצנתי על המקום במזוודה )


אז היום, כשסידרתי את הבית, נתקלתי בכוכבי שעומד לו בחדר כבר זמן מה, בלי סוללות, ומבלי שאף אחד עוד זקוק לו… הסתכלתי עליו באהבה ובהוקרה והבנתי שהגיע הזמן להיפרד 

ובאותה נשימה החלטתי שמגיע לו לכל הפחות טיפ בבלוג 

אז אם לא הכרת אותו קודם, ויש לך תינוק (או בדרך…) או שאת מחפשת מתנה לחברה שילדה –

אני לגמרי ומכל הלב, מציעה לך לאמץ ()


*איפה קונים? את כוכבי רכשתי תמיד בחנויות של שילב ב-100 ש"ח (והוא היה לגמרי שווה כל שקל!) היום כשעשיתי חיפוש ברשת, דווקא באתר של שילב לא ראיתי אותו (אלא משהו אחר דומה אבל זה לא הוא. אם כי אולי בחנויות כן יש…), לעומת זאת מצאתי אותו במקומות אחרים, למשל כאן וכאן (רק לציין שאני לא מכירה את האתרים האלה, ככה שלא יודעת להמליץ, אבל אני סומכת עליך שתסתדרי )

*ועוד המלצה פרקטית – כוכבי מגיע בצהוב או בוורוד. גם אם זה מיועד לבת, אני מציעה לקנות צהוב כדי שאפשר יהיה להעביר לילד הבא…


איך לגרום לתינוק להירדם לבד_כוכב מנגן_הבלוג של טליה הדר (צילום: טליה הדר)

בתמונה, הכוכב המתוק והכי קטן שלי, שבשבילי הוא עדיין תינוק 


ואם כבר טיפ על תינוקות, אז נזכרתי בעוד טיפים שכתבתי לך בתקופה שעוד הייתי אמא לתינוק (איך הזמן עףףףף) –

טיפ בסטייל | Baby | מרק טחון

טיפ בסטייל | Baby | צעד רגיעה

רשימה בסטייל | Baby | יציאה מהבית עם תינוק

דברו איתי, בשביל זה אני פה